مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-26حوادث

آزاد سازی 30 هزار مترمریع از زمین های زراعی در سوادکوه 


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 30 هزار مترمریع از زمین های زراعی و کشاورزی شهرستان سوادکوه از چنگ زمین خواران خبر داد.

  - ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 30 هزار مترمریع از زمین های زراعی و کشاورزی شهرستان سوادکوه از چنگ زمین خواران خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سیدموسی حسینی در باره جزییات این خبر اظهار کرد: به منظور حمایت از بخش کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان سوادکوه به اجرا در آمد.

وی، تصریح کرد: در اجرای این طرح پس از هماهنگی های قضایی، با همکاری نمایندگان اداره جهاد کشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی ها و ساخت وسازهای غیر مجاز در حریم زمین های مورد نظر اقدام شد.

حسینی در ادامه اظهار داشت: در اجرای این طرح 30 هزار مترمریع از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی آن شهرستان قرار گرفت و متجاوزان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجهع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی در بخش کشاورزی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 30 هزار مترمریع از زمین های زراعی در سوادکوه 

آزاد سازی 30 هزار مترمریع از زمین های زراعی در سوادکوه